niedziela, 24 lipca 2011

Miłość


6 Połóż mię jak pieczęć na twoim sercu,
jak pieczęć na twoim ramieniu,
bo jak śmierć potężna jest miłość,
a zazdrość jej nieprzejednana jak Szeol,
żar jej to żar ognia,
płomień Pański.
7
Wody wielkie nie zdołają ugasić miłości,
nie zatopią jej rzeki.
Jeśliby kto oddał za miłość całe bogactwo swego domu,
pogardzą nim tylko. (PnP8)


Ten wyjątkowy fragment z Pieśni nad Pieśniami dobrze znam, ale będąc ostatnio na Mszy Świętej gdy go usłyszałam, zadrżałam. Uświadomiłam sobie po raz kolejny moc słów zawartych w Biblii i ch  uniwersalność.  Miłość może zmienić człowieka, skruszyć najtwardsze serca, skłonić do największych poświęceń i darów z siebie - własnego czasu, talentów, życia.Ten, komu dane było w życiu przeżyć takie głębokie uczucie, wie jaka to ogromna siła i jak go zmieniła. I niezależnie czy to miłość rodzicielska, małżeńska, przyjacielska, ważne, że mocna i do bólu. Ja dziękuję Bogu, że dał mi poznać jej smak, że mogłam komuś dać to co mam w sobie najpiękniejszego. Takie miłowanie jest przedsmakiem nieba.


Te tekst znalazłam na tablicy ogłoszeń w Sanktuarium piekoszowskim



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz